Medicina muncii

  • Dosar medical angajare
  • Controale periodice
  • Activitati preventive

cere oferta“Angajatorii din sectoarele public, privat si cooperatist inclusiv cu capital strain, sunt obligati sa asigure supravegherea starii de sanatate a tuturor angajatilor prin servicii medicale de medicina muncii”.

(OMMSS nr 508/2002 si OMSF nr 933/2002, Normele Generale de Protectie a Muncii, art 32)

 In conformitate cu legislatia Medicina Muncii, angajatorul trebuie sa asigure angajatilor servicii medicale preventive, incheind un contract cu o unitate medicala autorizata.

Asistenta medicala si consultatiile de calitate sporesc eficacitatea angajatilor, reducand absenteismul pe caz de boala la locul de munca.

Rolul Medicinei Muncii este de a evalua starea de sanatate a angajatilor in relatie cu mediul de munca si de a oferi consultanta angajatorilor privind factorii de risc profesionali si modalitatea de evitare a acestora.

Actele normative care reglementeaza examenele si controalele medicale de Medicina Muncii sunt:

  • Legea 100/1998 privind asistenta de sanatate publica
  • Legea 90/1996 privind protectia muncii (republicata)
  • HG 261/2001 privind criteriile si metodologia de incadrare a locurilor de munca in conditii deosebite
  • Ordinele 508 si 933 ale Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale si Ministerului Sanatatii si Familiei privind aprobarea Normelor Generale de Protectie a Muncii, care se refera la existenta si modalitatea de functionare a serviciului de medicina muncii.

 

Cere oferta

Completati formularul de mai jos.
Va rugam completati toate campurile obligatorii.

Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii.